Snart är det dags!

Hej allesammans! Nu var det väldigt länge sedan jag var aktiv här på mitt lilla smultronställe, så jag börjar helt enkelt om från början. Jag har nämligen ett nytt ämne att blogga om nu, nämligen ett hus. Jag och min sambo ska nämligen hyra hans mammas stora tvåvåningshus med stor trädgård! Det absolut bästa med hela huset är att den har en stor trädgård och att det har väldigt stora och vackra spröjsade fönster!
 
 
 
 
 
Idag släpade jag med min kära vän Sophie dit och rensade grusgången på ogräs. Vi hann inte med allt på långa vägar då det var så mycket att göra. Vi hann dock bara klippa halva gräsmattan på framsidan då bensinen tog slut också. Så blir helt enkelt att åka dit och fortsätta imorgon igen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0