Vårtecken ♡

Jag längtar något otroligt till våren och sommaren nu! Dels för att jag inte sett solen på flera veckor och dels för att jag vill ha grönt gräs och vackra blommor i trädgården igen! 
Jag vill kunna börja göra iordning i trädgården så jag hoppas verkligen att detta kan få
fortsätta vara den varmaste vintern på länge så att snön håller sig borta helt! En tidig
och lång vår och sommar är vad jag längtar efter! Jag har faktiskt fått lite vårtecken
i trädgården redan! Vallmo som vill växa upp redan nu i landet jag gjorde i ordning i höstas! 
Så snälla vintern håll dig borta så blommorna kan komma snart!
 
 
 
 
Imorgon skulle jag egentligen tillbaka till jobbet men istället ligger jag hemma med feber, huvudvärk och förkylning. Jag har även tappat smaken vilket jag faktiskt tycker är det värsta.
Det är så tråkigt att inte känna hur gott maten smakar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0